Prohledat tento blog

pondělí 6. července 2015

Kiko Milano (nádherná kosmetika jak jinak než u nás nedostupná)


Ahoj Všem!


Musím se s Vámi podělit o moje nové přírůstky kosmetiky KIKO MILANO. Když jsem se dozvěděla, že je Lenička v Itálii a psala, že nám klidně něco z Kiko koupí a přiveze, tak jsem také neodolala a napsala si o tuto nádhernou tvářenku TRI-BAL SOUL BAKED BLUSH v odstínu 03 WILD MAUVE, o rtěnku DECO DELIGHT LIPSTICK v odstínu 02 FRISON ROSE a ještě jsem pro Vás do soutěže vzala stíny COLOUR SPHERE DUO EYESHADOWS v odstínu 100 CHOCOLATE/CREAM. Bohužel tato kosmetika u nás ještě není k sehnání, takže si ji musíme koupit buď v cizině (Polsko, Rakousko, Itálie atd.) nebo přes některý e-shop. Já osobně preferuji koupi nebo dovezení než nákup přes e.shop. Každopádně je na Vás jak si tuto nebo jiné značky pořídíte. A tady máte jednotlivé produkty. :-)



Tvářenka TRI-BAL SOUL BAKED BLUSH (odstín 03 WILD MAUVE) cena cca 15 €. Tvářenka je zabudovaná v krasné dřevěné krabičce. Krabička má velké kulaté zrcátko a dva magnetky, které drží oba díly krásně pohromadě, takže se nemusíte bát, že se Vám krabička třeba v tašce otevře a tvářenka rozbije. :-) Tvářenka je rozdělena do tří dílků, které jsou barevně rozlišeny. Je tam taková světlá nude růžová, tmavší růžovo-broskvová a taková tmavá hnědo bronzová. Tvářenka po nabrání prsty vůbec nepráší, ale pokud se nabere štětcem krouživými pohyby, tak práší docela dost. Musí se proto na štětec nanášet jakoby poťupkáním. Pak tolik už nepráší. Pigmentace je super, Po nanesení všech tří barev se barvy krásně sjednotí a na pleti vypadají skvěle. :-) Jo a krásně voní.





Rtěnka DECO DELIGHT LIPSTICK (odstín 02 FRISON ROSE) cena cca 8 €. Rtěnka má krásný fialový obal se žlutými puntíky. :-) Už jen ten obal mě nalákal a také přímo daný produkt, protože ten má na sobě také puntíky. Rtěnka tak vypadá jako mochomůrka. :-) Rtěnka se vyznačuje vysoce lesklým finishem. Má krémovou texturu, lehce se nanáší a roztírá, na rtech mi přijde zprvu jako balzám, což je super, protože vůbec nevysušuje a opravdu je velmi lesklá,  Akorát mi přijde, že když se jí nanese moc, tak zvýrazňuje nedokonalosti na rtech, ale to se vychytá. A barva je to nádherná. :-) Je to taková lepší barva Vašich rtů s leskem. Jo a ohledně těch puntíků, řekla bych že jsou jenom na ozdobu. :-) A rtěnka taky hezky voní jako tvářenka, ale na rtech je bez přichutě.





Stíny COLOUR SPHERE DUO EYESHADOWS (odstín 100 CHOCOLATE/CREAM) cca 7 €. O stínech Vám nic moc říct nemůžu, protože jsem je věnovala do soutěže. :-) Ale vypadají krásně a myslím, že budou taky super pigmentované.




A co Vy? Máte již zkoušenost s touto kosmetikou? Pokud ano tak jakou? Jste s ní spokojeni? Podělte se s námi.

Přeji Všem krásný začátek zkráceného týdne. :-)


3 komentáře:

  1. Jeste zkusenost nemam, ale tady v uk je nove otevreny obchudek s touhle kosmetikou. Takze se budu muset vydat na pruzkum. :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam běž podívat, protože má Kiko plno krásných věcí. A třeba budou mít i nějakou slevičku :-)

      Vymazat
  2. Krásné kousky, ta tvářenka vypadá moc krásně, sama o sobě i obal, ten je mimořádně povedený:)) Mám od KIKO dva laky na nehtya jednu rtěnku a jsem s nimi moc spokojená. Právě mi dorazila další zásilka z Drážďan, kde byla kámoška na víknedovém pobytu, tak mi pár dalších kousků přivezla. Tak vyzkouším ještě i oční stíny a konturky na rty. Jsem na ně moc zvědavá. Je to moc pěkná italská dekorativní kosmetika za přijatelné ceny. Za málo peněz hodně muziky:))

    OdpovědětVymazat