Prohledat tento blog

pondělí 6. července 2015

Giveaway podruhé...chci zase vyhrát s Iris :-)


Ahoj Všem!


Tak jak jsem slíbila, tak jsem tady se svojí druhou Giveaway na Instagramu. :-) A jelikož Vás na IG stále přibývá a přibývá, tak jsem se rozhodla Vás zase podarovat. A plno věcí jsem vybírala podle toho co mám ráda já nebo co bych chtěla vyzkoušet. A teď už k soutěži. Podmínky jsou jednoduché. Stačí mě na IG sledovat, sdílet soutěžní fotku a označit mě na ní spolu s hashtagem #chcizasevyhratsIris a napsat mi pod fotku kam se chystáte nebo kde jste byli na dovolené :-) Tak proč nezkusit štěstí. Výherce potom vylosuji na IG za dva týdny 18.07.2015. Taaaak a teď co jsem do soutěže věnovala :-)

Všichni asi víte, že miluji kosmetiku a stíny. A jelikož je to moje nejoblíbenější věc z kosmetiky, tak jsem Vám dala do soutěže pár kousků. :-)

Jako první jsem pořídila tuto nádhernou paletku od značky GOSH Cosmetics. Tato paletka se jmenuje 001 TO ENJOY IN NEW YORK a obsahuje 9 nádherných stínů. 




Jako další jsem do soutěže věnovala tyto nádherné stíny od MUA (Makeup Academy) Extreme Metallics.


A jelikož mi Lenička přivezla z Itálie kosmetiku značky KIKO, tak jsem nemohla jinak než se s Vámi taky o tuto kosmetiku podělit a to o tyto krásné duo stíny.


Určitě jste teď všichni zaregistrovali, že do drogerií teď přišel Dermacol s novinkami. Já jsem pro Vás do soutěže vybrala tento barevný pudr na vlasy Neon Hair Powder v odstínu pink.



Taky jsem Vám chtěla do balíčku dát něco na nehty, tak jsem vybrala od značky Mavala tento odstraňovač přerostlé kůžičky Cuticle Remover.


A bez laku by to nešlo. Tento se mi líbil na první pohled, takže zvítězil. Jedná se o značku Maybelline New York a je to Colorama All Access Ny TOP COAT a je naprosto nádherný.


A co se týče tělové kosmetiky, tak to jsem Vám vybrala tento úžasně vonící sprchový peeling jablko, skořice od Balei a musím říct, že voní úplně jako jablko a skořice. :-)


Na vlasy jsem také nezapomněla a vybrala Vám od značky The Body Shop tento nádherný banánový kondicionér, který voní naprosto božsky (připomíná mi vůni banánové tyčinky polité čokoládou) a vlasy jsou po něm krásně jemné a hebké. 


A od Aussie jsem Vám vzala tuto novinku Miracle Beach Waves což je sprej s efektem plážových vln. Jeden jsem si také vzala, tak jsem na něj zvědavá. :-)


No a jelikož miluji svíčky a Yankee Candle úplně, tak ty tady nemohly chybět. :-) Vybrala jsem nádherný vosk Vanilla Cupcake, který voní naprosto božsky a vosk Sweet Apple, který je na léto jak dělaný. :-)



Tak a pokud Vás něco z tohoto zaujalo, tak se běžte kouknout na Instagram a zapojit se do soutěže. Štěstí se totiž může usmát na kohokoliv z nás. :-)

Přeji hezké pondělí.


Žádné komentáře:

Okomentovat