Prohledat tento blog

úterý 26. května 2015

Yankee Candle svíčky - pohoda a relax

Ahoj Všem!


Taky tak milujete svíčky jako já? Pokud ano, tak se začtěte do tohoto článku :-). Já svíčky přímo zbožňuji a pálím je kde se dá a kdy se dá. Přítel je z toho občas na mrtvici, ale já se ani tím nenechám odradit. Svíčky pálím sice již dlouho, ale ke svíčkám Yankee Candle jsem se dostala až letos. Ano je to k neuvěří a stydím se zato, ale prostě to tak je. Svíčky Yankee Candle jsem chtěla vyzkoušet hlavně kvůli jejich naprosto božím vůním a také kvůli jejich velikému výběru. Svíčky jsou sice trochu dražší, ale strašně dlouho vydrží, provoní celý byt a je to úplně jiná kvalita než obyčejné svíčky, které se po pár páleních vypálí a po čase už nevoní.


Asi přibližně v lednu jsem udělala svojí první objednávku na yankeesvicky.cz a objednala si tři svíčky ve skle Summer Scoop, Candy Cane Lane a Snow in Love. Svíčky ve skle mám totiž nejraději, protože zaprvé dlouho vydrží a zadruhé vypadají naprosto skvostně a roztomile. Votivky ani vosky nějak moc nemusím, ale asi jim budu muset přijít na chuť, jinak přijdu brzy na buben. :-) Svíčky ve skle totiž nejsou úplně nejlevnější. 


Summer scoop (kopeček letní zmrzliny) jsem si objednala ve středním classsic skle (doba hoření 65-90 hodin). Tato svíčka voní nádherně, jako ovocná zmrzlina. Svíčku nemusím ani pálit a už mi krásně provoní koupelnu, Vždy když jdu okolo, tak cítím sladké čerstvé jahody a hned mám lepší náladu. :-) Původní cena 559 Kč, po slevě jsem ji kupovala za 280 Kč, což se rozhodně vyplatí.


Candy Cane Lane (cestička z lízátek) jsem si objednala také ve středním classic skle (doba hoření 65-90 hodin. Tuto vůni jsem pálila opravdu často a jsem z ní opravdu nadšená. Je to poznat z toho, že už je skoro vypálená. :-) Někomu sice nevoní, ale já se do ní zamilovala. Voní krásně sladce po cukrovinkách a příjemně ji doplňuje peprmint, který dodá vůni šmrnc. Původní cena 559 Kč, po slevě jsem ji kupovala za 280 Kč, což se rozhodně vyplatí.


Snow in Love jsem si objednala ve skleněném velkém décoru, který mi bohužel moc nevyhovuje (doba hoření až 150 hodin. Nevyhovuje mi hlavně kvůli hoření, protože mi podél skel zůstává vosk a tím se mi dělá ve skle tunel a není tak využit všechen vosk. Vůně ale voní krásně svěže a jemně v dřevitých tónech. Svíčka provoní celý byt a vydrží dlouho, Původní cena 699 Kč, po slevě jsem ji kupovala za 350 Kč, což se také vyplatí. Příště budu ale kupovat již v Classic skle.


Minulý týden jsem udělala další objednávku svíček. Tentokrát jsem ale volila menší varianty svíček, protože jsem chtěla vůně hlavně vyzkoušet. Vzala jsem svíčky Soft Blanket a Pain Au Raisin. A ke svíčkám jsem ještě přihodila dva vosky Tarte TatinPain Au Raisin, které jsem věnovala do soutěže, která probíhá právě na Instagramu


Soft Blanket (jemná přikrývka) jsem vzala v malém classic skle (doba hoření 25-40 hodin). Tato svíčka voní naprosto božsky. Je to jako nějaká krásná něžná voňavka. Je tam cítit také vanilka a nějaký citrus. Rozhodně tuto svíčku doporučuji vyzkoušet. Původní cena 348 Kč, po slevě 278 Kč. Jedná se o svíčku měsíce Května  20 % slevou. Takže neváhejte a běžte objednat. :-)


Soft Blanket (Medvídek) se naprosto krásně fotí. :-)


Pain Au Raisin (rozinkový šnek) jsem objednala také v malém classic skle (doba provonění 2x až 40 dní). Svíčka voní krásně jemně po rozinkách, skořici a vanilkovém těstě. Ve vosku je vůně více intenzivní a může se Vám zdát, že spíše smrdí, ale po chvíli je tato vůně přímo skvostná. Voní jako ten nejlepší koláč, který jste kdy měli. Cena 348 Kč ve skle a ve vosku 55 Kč.


A obě malé svíčky pohromadě. :-)


Tarte Tatin (francouzský jablečný koláč) jsem vzala na zkoušku ve vosku do soutěže spolu s voskem Pain Au Raisin (doba hoření 8 hodin). Vosk voní ze začátku hodně intenzivně a vlastně přímo smrdí. Ale po čase když se vůně trochu rozline, tak je cítit koření, vanilka a jablka. Přesně podle názvu (francouzský jablečný koláč. Cena 55 Kč.




A teď foto celé výhry, do které se můžete zapojit na Instagramu až do konce Května. :-)




Máte také rádi svíčky Yankee Candle nebo Vám nevyhovují? A jaké vůně máte nejraději? Podělte se s námi. :-)




8 komentářů:

  1. Nádherná receze. Svíčky i vosky miluju, přesně pro ty důvody, které píšeš, božsky voní a provoní na dlouho jakýkoliv prostor👌 Vosky jsem začala i sbírat, takže ty co se mi líbí kupuju 2x, do sbírky a na pálení. Moje sbírka ozubených koleček je 60ks. Moje nejoblíbenější vůně jsou právě Soft Blanket jemná, krémová vůně, pak Honey Glow, která voní, jako parfém Gucci Guilty a z novinek se i líbí Maroccan Argan Oil a vůně kadidla Frankincense❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Andrejko. Od tebe to moc potěší :-) Tak to jich už máš plno. Já právě vosky moc nemusím, ale časem se do nich třeba taky zamiluji. Soft blanket je úžasná vůně a zatím asi i má nejoblíbenější. :-)Na Honey Glow si počkám do podzimu, jelikož prý bude v oblíbencích se slevou 20 %.

      Vymazat
    2. Děkuji moc Andrejko. Od tebe to moc potěší :-) Tak to jich už máš plno. Já právě vosky moc nemusím, ale časem se do nich třeba taky zamiluji. Soft blanket je úžasná vůně a zatím asi i má nejoblíbenější. :-)Na Honey Glow si počkám do podzimu, jelikož prý bude v oblíbencích se slevou 20 %.

      Vymazat
  2. Milujuuuu Yankee Candle :) doma mám jednu ve skle, kterou mi dala babička a zrovna tento týden jsem si koupila malou svíčku A child's wish, která voní dokonale :))

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také miluji Yankee Candle :-) a A child´s wish voní nádherně právě ve vosku :-) a jakou máš doma ve skle? :-)

      Vymazat
  3. Nádhera! O těchto svíčkách jsem už slyšela, ale ještě jsem je teda nikdy nezkoušela. Mně zatím asi nejvíc vyhovují klasické čajové svíčky. Těch mám doma teď spoustu. Dokonce uvažuji nad tím, že bych si na ně koupila i nějaký pěkný svícen. Co jsem se tak dívala, tak vůbec špatně nevypadají například takové ty solné svícny

    OdpovědětVymazat
  4. Pár svíček od Yankee Candle doma mám taky. Teď naposledy jsem jednu dostala jako dárek. Voní hezky už sama o sobě, ještě jsem ji ale zapalovat nezkoušela. Když jsme u těch svíček, tak ty hodně ráda i dávám třeba jako dárek. Teď před pár týdny jsem například jedné kamarádce dala jako dárek takové moc hezké ručně dělané svíčky. Ona je taky přes svíčky skoro fanatik, takže jí to udělalo dost velkou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co se vonných svíček, tak si myslím, že Yankee Candle nemá konkurenci. Sama jich doma taky pár mám a hodně ráda je sbírám. Mám ráda jak vonné, tak i takové ty dekorativní. Ty jsou taky super. Z těch, co doma mám je asi nejhezčí tato svíčka levandule kterou jsem dostala jako dárek k narozeninám.

    OdpovědětVymazat