Prohledat tento blog

sobota 2. května 2015

Útraty za...duben 2015

Ahoj všem!


Přeji Vám krásné nedělní ráno :-). Dnes jsou tady útraty za...duben 2015 aneb nákupy a novinky. Musím říct, že je toho dost a že asi budu tím pádem o chlebu :-D. Ne sranda nebudu, ale neuškodilo by mi to :-).


Během dubna přišla do českých Sephor dlouho očekávaná značka Urban Decay. Tato značka má plno úžasných věcí a já jsem prostě musela některé z nich mít. Proto jsem si pořídila tuto krásnou paletku Naked on the run a naprosto boží sypký pudr Naked skin. O těchto produktech jsem již psala, tak se můžete podívat Urban Decay: Naked on the run a Naked skin.



Jelikož nejsem z Prahy, tak jsem si přes mail objednala super sadu s nejprodávanějšími produkty od Bobbi Brown. Ve Smíchovské prodejně byly tak hodný a taštičku mi poslali poštou. Tato Mini must haves sada obsahuje 6 mini produktů. Sada je super hlavně pro ty, kteří ještě značku Bobbi Brown neznají a chtěly by ji vyzkoušet. Článek na tuto sadu si můžete přečíst zde Mini Must Haves Kit.



I když mám svoji úžasnou sadu štětců od Zoevy, článek zde Zoeva-rose-golden-vol2, tak jsem si potřebovala pořídit další dva štětce. Pořídila jsem si nakonec štětce Hakuro. Potřebovala jsem snutně štětec na pudr H55, který mě vyšel na 309 Kč a štětec tužkový H76, který byl za 149 Kč. Oba štětce jsou super a nemám jim co vytknout. Mají krásně jemný chlup, jsou dobře střižené a chlupy vůbec nevypadávají. Štětec na pudr je krásně hustý a jemný a tužkový štětec je jemný a zároveň pevný, takže se s nim dobře vystínuje spodní linie oka. Zakoupit můžete na oficiálních stránkách Hakuro.cz.



Z DM drogerie jsem si pořídila za super cenu dvě matná Astor másla, na které jsem se hodně těšila a za které jsem moc ráda. Matná másla jsou super a jsem ráda, že k nám dorazily. Článek na ně si můžete přečíst zde Astor-soft-sensation-lipcolor-butter.


V DM drogerii dm-drogeriemarkt.cz jsem si ještě pořídila dva sprcháče od jejich značky Balea, které úžasně voní. Vlevo je tělová emulze s vůní vanilky a černého rybízu a vpravo sprchový gel  se třpytkami s vůní kiwi. Ten s kiwi má naprosto boží vůni. Stáli asi okolo 30 až 40 Kč.


A ještě jsem si v DM pořídila šampón od značky Pantene. Jedná se o jejich kolekci Aqua light. Tato kolekce má 4 kroky: 1. krok - mytí: šampón na vlasy (ten teď používám), 2. krok - hydratace: balzám na vlasy, 3. krok - obnova: lehká vyživující maska na vlasy a 4. krok - ochrana: vyživující sprej na vlasy. Mě šampón vyhovuje a jsem s ním spokojená. Vlasy jsou nadýchanější, získají větší objem a pomaleji se mastí. Určitě vyzkouším i zbylé kroky.


Poslední dobou zkouším štěstí, které se mě za duben opravdu drželo :-). V soutěži s Avonem jsem vyhrála hydratační krém nutraeffects s chia semínky, Zatím můžu říct, že krém dobře hydratuje a nevysušuje mě jako jiné krémy. Pleť jsem po něm měla pěkně hydratovanou a po nanesení make upu se mi nedělaly žádné šupinky okolo nosu ani obočí. Za mě je za tu cenu krém zatím super, ale zkouším zatím chvíli, tak uvidíme. 



Když už jsem zmínila svoje štěstí, tak jsem ještě vyhrály na Instagramu soutěž s @veronikatumovaa o Zinga lahev, která je naprosto skvělá. Na dno této nerez lahve dáte jakékoliv ovoce, které se speciálními břity nakrájí a tím uvolní šťávu, která se potom přes jemné sítko dostane doprostřed lahve kde je voda. Tím dostane voda ovocnou chuť a budete ji tak chtít pít pořád. Lahev můžete zakoupit na stránkách zing-anything za cenu 719 Kč.


Všude na Istagramu a Facebooku jsou teď vidět samá smoothie, ale hlavně jsou vidět tyto super skleničky, které jsem si také musela pořídit. Skleničky jsem objednávala ze zásilkového obchodu Orion zasilkovyobchod, kde je měly za 59 Kč. Bohužel jsem je tam už teď nenašla, ale nezoufejte, dají se pořídit v Kauflandu za 50 Kč.



Dále jsem si pořídila naprosto boží bílý keramický hrnek Helio Ferretti Deer s ocáskem ze Zootu. Vyšel mě na 199 Kč a používám ho teď pořád. :-)


Naprosto jsem se zamilovala do úplně božích tašek O bag. Uznejte, že jedna musela být stoprocentně moje :-). Tuto tašku teď nosím každý den a jsem z ní opravdu, ale opravdu nadšená. Ještě nikdy jsem tak nadšená z tašky nebyla :-). Už teď přemýšlím o další. Je to jako droga. Psala jsem o ní již článek, takže se můžete podívat O bag. :-)




A když už jsem si pořídila tašku, tak jsem si musela pořídit i boty a ne jedny. Už nějakou dobu jsem toužila po klasických Converse a tak jsem si taky jedny pořídila, Jelikož to byly moje první Converse, tak jsem se rozhodla pro klasiku pro černou. Teď už plánuji další barvy. :-)


A jako další jsem si pořídila plastové botky Mel a Melissa. Přijde mi, že se teď s nimi roztrhl pytel, Byly přímo všude, Insatgram, Facebook, internet. Takže jak to asi tak mohlo dopadnout. Dvoje přistály i u mě. Jak jsou skvělý si můžete přečíst v mých předchozích článcích Boty Melissa a Boty Mel.



Z e-shopu styl-kabelky.cz jsem dostala ke zrecenzování jeden kousek dle vlastního výběru. Já jsem si vybrala tuto nádhernou hnědou kabelku z eko kůže, která je doplněna uchy s výrazným lemováním a odnímatelným ramínkem. Na tašku ještě udělám po delším používání samostatnou recenzi. V e-shopu koupíte plno krásných věcí od oblečení a tašek až po boty. E-shop je dobře přehledný, vše je rozděleno dle kategorií zboží, také se mi velmi líbí fotky zboží a celkový vzhled stránek. Při nákupu do 1 599 Kč je poštovné za 29 Kč, při nákupu nad 1 600 Kč je zdarma. Určitě se podívejte i na jejich Facebookové stránky, kde uvidíte plno krásných koláží z jejich zboží. Určitě doporučuji nákup z tohoto e.shopu a to i díky slečně/paní Kateřině, která je velmi milá a ochotná. :-) 



Jelikož jsem si v březnu pořídila nový mobil IPhone 5S gold, ze kterého jsem naprosto nadšená, byla přímo povinnost pořídit si pár oblečků, Všechny až na ten modrý jsem objednávala z AliExpressu. Kryty z tohoto eshopu vychází za super ceny a kvalitně jsou v pohodě, takže určitě mrkněte. :-)



A pro dlouhé večery jsem si pořídila knížku Vášnivý svůdník od autorky Christiny Laurenové, která napsala již trilogii Božský. Věřím že tato série Vášnivý bude stejně dobrá. :-)


No a jelikož jsem měla v dubnu svátek, tak jsem dostala nějaké dekorace do našeho nového bytečku. :-)





Co jste si pořídili za měsíc duben Vy a z čeho jste naprosto nadšení? Podělte se s námi :-)



9 komentářů:

  1. Samé krásné věci :) O té paletce UD přemýšlím už dlouho. Škoda, že ty fotky nejsou větší, páč jsou moc hezké"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) fotky jsem zvětšila a po roz kliknutí se dají ještě víc zvětšit :-) Paletka je super :-) a taky můžu doporučit rtěnky a tvářenky od Clinique. Ty budou v květnových ůtratách :-)

      Vymazat
  2. Co bylo v dubnu? Uz ani nevím, co jsem si kupovala... Ale poslední věc, co mám teď nove jsou tepláky z Direct sportu za 179,- a přítel mi koupil k svátku sadu rocklak. Takže si užívám tohle... tepláky jsou schovaný ve skříni, aby mi je kralik neprokousnul a rocklak mám už na nehtech a je to tak rychlý, ze si to člověk neužije :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, máš pravdu. Tyhle poslední měsíce utíkají jako splašený. Tak to máš hodného přítele a zlobivého králíka :-)

      Vymazat
  3. Super článek, krásné fotky, až na Avon krémy(bohužel mi žádný nevyhovuje) samé skvělé věci.
    Přesto, že jsem kosmetický maniak mě nejvíce zaujaly botičky Mel, Melisssy a kabelka O bag. Asi to bude tím, že ani jednu z těchto "gumových" lahůdek nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Andrejko :-) mě právě Avon krém úplně vyhovoval právě na suchou pokožku. Od té doby se mi nikde na obličeji nedělají suchá místa. Možná je to také tím, že poslední dobou používám samé nové věci a pleti to svědčí. :-) Boty Mel i Melissy jsou naprosto krásný, jen mě mrzí že mi nesedí velikost a do Obag jsem se přímo zamilovala :-)

      Vymazat
    2. To je divné, že ti velikost nesedí, všechny holky na IG, které je mají říkají, že jim jejich běžná velikost sedí. Já jsem si je zkoušela u kámošky,která má stejné číslo jako já a sedly perfektně. A nemůžeš je vyměnit? nebo jsi to zjistila až při nošení, to by pak výměna asi nebyla možná.

      Vymazat
    3. Jde o to, že já mám normální velikost na baleríny nebo sandálky 36 a na tenisky 37. Mel i Melissy mají pouze 35/36 nebo 37. Melky 35/36 jsou mi malé a 37 se mi vyzouvají. Potřebovala bych 36 :-) a Melissy by mi možná 35/36 byly, protože mi přijdou že jsou měkčí a dají se lépe roztáhnout, ale zatím jsem oboje vrátila :-( a Melissy časem zkusím ty menší a uvidím. Dnes mi ale přišly jiné balerínky, tak snad mi budou :-)

      Vymazat
  4. Aha, tak to jsem netušila, že nemají čistou 36tku, (máš nožičku,jako popelka, já mám proti tobě lodě č.40) zatím jsem je moc nezkoumala. Tak hlavně, že šly vrátit. Na ty nové jsem koukala, jsou překrásné, ty mašle miluju. Mám na IG v jednom postu taky dvoje nové černé mašličkové balerínky, akorát kožené.Až budeš v Praze,tak zkus ty menší Melissy a uvidíš, v OC Smíchov máš zrovna Destroy,kde je mají:)) Anebo Na Příkpech je Destroy prodejna:))

    OdpovědětVymazat