Prohledat tento blog

pondělí 25. května 2015

Lush a jejich ručně vyráběná kosmetika


Ahoj Všem,


Co bych to byla za člověka, kdybych nevyzkoušela známou přírodní kosmetiku Lush. To jsem nemohla dopustit a objednala jsem si tak z jejich e-shopu lushcz na zkoušku pár věcí.


A teď něco málo o značce Lush pro ty, kteří ji ještě neznají. Luch je čerstvá, ručně vyráběna kosmetika netestována na zvířatech. :-) 100 % vegetariánská, 84 % veganská, 70 % samokorzervační a 36 % nahatá, což znamená bez obalů. Všechny výrobky jsou vyráběny v továrnách, které spíše připomínají veliké kuchyně. Továrny Lush najdete v Evropě zatím ve dvou městech, britském Poole a chorvatském Záhřebu, odkud pocházejí i výrobky určené pro Českou republiku. Všechny výrobky jsou označeny nálepkami s obličejem a jménem daného člověka, který výrobek vyrobil, což mi přijde velmi příjemné a tím i osobnější. Dále je na nálepce označen datum výroby a datum doporučené spotřeby. Celkově se mi jejich přístup k výrobě i zpracování zamlouvá a velmi líbí.


Já jsem si nakonec objednala všemi oblíbenou masku na obličej i tělo Mask Of Magnaminty. Je to peprmintová maska, která by měla hloubkově čistit pleť a díky bentonitovému gelu a kaolinu z póru vysávat každičkou nečistotu. Mleté fazolky Adzuki a pupalková semena by zase měla odstranit odumřelé buňky staré kůže a silice z máty peprné zase vydrhnout do svěžesti.


Maska má brčálově zelenou barvu a peprmintovou vůni.Vůni se mi ze začátku při přivonění vůbec nelíbila, ale po nanesení na obličej jsem ji už vůbec nevnímala, Maska se na obličej velmi dobře nanáší, Po nanesení cítíte krásný, lehce chladivý pocit na pokožce. Masku můžete nanést jak na obličej, tak na na celé tělo. Já ji tedy používám pouze na obličej. Stačí ji jenom ve štědré dávce nanést a vyhnout se přitom očnímu okolí a nechat ji cca 5-10 minut působit.  Poté se maska jemně smývá a zároveň masíruje pokožka. Po smytí je pokožka krásně vyhlazená a cítíte se jakoby jste se znovu narodili. :-) Určitě mohu masku doporučit.



Dále jsem si chtěla pořídit alespoň jedno masážítko na tělo. Ty se používají stejně jako tekuté masážní oleje, akorát je roztíráte přímo, bez obtěžování se s lahvičkou. Masážítek je veliké množství druhů. Můžete si buď vybrat mezi uklidňující masáží, vzpružující masáží, masáží na ulevení svalů nebo třeba masáž jen tak , pro dobrý pocit. Je to jen a jen na Vás. Bylo si proto těžké vybrat mezi tolika druhy, ale nakonec jsem zvolila masážítko Each Peach (and Two´s a Pair). Je to intenzivní citrusový oválek, který je připravený z másla z jader avokáda a manga smíchaného s kakaovo-bambuckým máslovým základem, čímž se krásně rozpustí na pokožce, přičemž ji krásně vyživí a zvláční. Silice z perské limety, červeného grepu a mandarinky navodí pozitivní náladu. Masážítko se lehce nanáší, dobře roztírá a zanechává pokožku krásně provoněnou a vyživenou. Mohu vřele doporučit.


Ve vzorečku jsem potom dostala hojně vychvalovaný šampón Big. Tento šampón má v sobě 50 % mořské soli, která je plná minerálů a tím pádem není potřeba přidávat žádné konzervanty a vytváří tak báječný objem a lesk, Dále je v šampónu přidán pečující kokosový olej s mořskou řasou pro měkké vlasy a čerstvé citrony s limetami pro lesk. Úžasnou vůni dodává neroli, vanilka a pomerančový květ. Šampón voní nádherně svěže a vlasy krásně zjemní a přidá jim na objemu. Za mě mohu rozhodně doporučit.



Dále jsem dostala na vyzkoušení odličovač Ultrabland. Tento odličovač by měl zdolat i řasenku. Obsahuje ty nejšetrnější ingredience, arašídový olej, růžovou vodu a včelí vosk, které by měly odstranit i nečistoty, které se na obličeji usadí přes den. Odličovač by se měl jemně vmasírovat do pleti po celém obličeji a potom žinkou nebo vatou namočenou v teplé vodě setřít. Pleť by pak měla být hebounká. Musím říct, že na pleti je velmi příjemný, krásně se nanáší a pomocí vaty namočené v teplé vodě dává snadno dolů a pleť je potom hezky hebká. Zatím použito jednou, tak uvidím po čase.


Jako další jsem dostala na vyzkoušení tyto tři výrobky. Jedná se o pleťový krém Celestial, Million Dollar Moisturizer a Skin Drink.

Krém Celestial je pro citlivou a sušší pleť. Je vyroben ze samých zklidňujících ingrediencí, jako mandle bohaté na vitamín E, čerstvé orchideje a vanilky, která pomáhá proti zarudnutí a podráždění pleti. Krém se krásně roztírá a vstřebává do pokožky. Taky jsem ho použila pouze jednou, tak uvidím po více používání jak mi bude vyhovovat. Krém krásně jemně voní a dobře se nanáší a roztírá na pokožce. Zatím ale nevím jaký je proti zarudnutí.

Bionický krém na obličej Million Dollar Moisturizer je zase skvěle výživný a hydratační. Obsahuje med, bambucké máslo a jojobový olej, což jsou ingredience, které zjemňují pokožku a sazamový olej zase chrání před UV zářením.Tento krém zajímavě voní a krásně hydratuje. Pokožku jsem po něm měla pěkně jemnou. :-)

A nakonec krém Skin Drink, který je vhodný pro žíznivou pleť. Obsahuje plno výživných olejů, másel, bio avokádo a aloe vera s jemnou vůní růží a neroli. Vytváří jemný, přirozený film, který chrání pokožku před nepříznivými vlivy, kůží hýčká a vyživuje. Tento krém mi moc nevoní, ale není to žádná silná vtíravá vůně. Kůži pěně hydratuje a zanechává mastnější film.


Celkově jsem s kosmetikou od Lush velmi spokojená a určitě si ji znovu objednám. :-)
Všechny ceny jednotlivých produktů najdete přímo na e-shopu, kde se můžete podívat i na další výrobky, které stojí opravdu za to. :-)


A co Vy? Jakou máte zkušenost s kosmetikou Lush a jaké výrobky vlastníte? Podělte se s námi. :)


Hezký den i večer.










6 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze i fotky. S pleťovou kosmetikou nerada experimentuji, jsem věrná svým osvědčeným značkám Helena Rubinstein a Estee Lauder. Ale z koupelové či tělové řady bych něco vyzkoušet mohla, zvlášť, když mám Lush obchody nadosah. To jsem ale celá já, jak po něčem šílí davy, tak po tom nešílím já. I když u dekorativní kosmetiky to porušuji, viz.šílenství po Clinique rtěnkách Pop lip, ty jsou opravdu bezkonkurenční, že je musí mít snad každá z nás:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a moc :-) Jsem ráda, že se líbí. Já jsem Lush chtěla strašně moc vyzkoušet a musím říct, že vůbec nelituji. Od Estee Lauder si chci také něco pořídit, takže až nakoupám, tak sem hodím článek :-) Pokud máš obchod na dosah ruky, tak určitě něco vyzkoušej, mají naprosto skvělé věci, právě třeba do koupele. Já bohužel vanu nemám, takže o balistikách si můžu jenom nechat zdát. Na rtěnky od Clinique jsem zrovna udělal článek, tak se můžeš podívat :-) A můžu ti říct, že cliniquevirus dostihl už i mě :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Ha,ha. Cliniquevirus dostihl vlastně celý IG-klan:))

      Vymazat
  2. Já jsem zatím Lush nezkoušela, ale na Mask of Magnaminty čtu samou chválu a ráda bych ji vyzkoušela. Bohužel Lush nemám nikde po ruce a do Prahy moc často nejezdím, tak asi taky objednám z e-shopu. Navíc je super, že dávají k nákupu i miniaturky k vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Mask of Magnaminty je super, určitě zkus :-) Já mám právě Prahu taky trochu z ruky, tak jsem objednala z e-shopu a doručení bylo rychlý, pošta je zdarma nad 1 800 Kč a k nákupu dávají 3 vzorečky :-)

      Vymazat